Visites inspiradores i motivadores

Per acabar el trimestre, l’alumnat de 1r del CFGS de Guia, informació i assistències turístiques, ha visitat l’Hotel gastronòmic Diego de Santa Bàrbara, un dels actius a les TTEE, que un estudiant de Turisme ha de conèixer.
Com ens ha explicat el seu propietari, el Sr. Diego Arasa, alhora que ens mostrava la nova decoració d’algunes habitacions, “la inversió en formació i innovació és cabdal per assolir els estàndards de qualitat que impacten en l’experiència del client”
Com hem vist, l’efecte Wow facilita la fidelització i l’efecte multiplicador de visites via recomanacions i els detalls petits i diferenciadors ho aconsegueix.
En tornar, hem volgut conèixer la Foia de Masdenverge. Les Luthiers deien “l’important no és saber, sinó tenir el telèfon de qui sap” i com els i les estudiants de Turisme ho sabem, hem fet una videotrucada al regidor de Festes majors, Joventut i Turisme, Guillem Carles, exalumne dels CFGS de GIAT i el CFGS de Gestió d’allotjaments turístics i ens ha fet un guiatge!!
Carregats de bona energia, Noa, estudiant de primer ha comentat “Quantes vegades m’he preguntat el que hi pot haver per descobrir, per conèixer o per entendre les tonalitats de la bellesa? “i el que us desitgem aquest 2022 és que trobeu moltes respostes al color de la bellesa.
Professores acompanyants:
Sílvia Labernia Tomàs