L’ALUMNAT DEL PFI PTT D’AMPOSTA AJUDA A AUGMENTAR EL MARCADOR DE LA MARATÓ DE TV3

Durant el mes de desembre, l’alumnat del curs de vendes PFI PTT d’ Amposta ha realitzat un projecte de participació ciutadana recaptant fons per la Marató de Tv3.

El projecte ha consistit en la preparació de lots solidaris confeccionats amb productes Km0 del nostre territori, que prèviament ens van obsequiar algunes empreses , com la Càmara arrossera del Montsià, amb saquets d’arròs , Forns Estrada,amb dolços artesans , Temps de terra amb passejos a cavall i Ebrecítrics amb mandarines.

Gràcies a la implicació d’aquestes empreses , a la tasca de tot l’alumnat del PFI PTT i la col·laboració de tothom que ha adquirit algun dels nostres lots, ha estat possible augmentar el marcador de La Marató en 313 euros.

Enhorabona a tots i totes els que heu participat, sense vosaltres no hagués estat possible. Mil gràcies.