Visita a les empreses Freixenet i Simón Coll!!

L’alumnat de CFGS Administració i Finances (primer i segon curs), CFGM de Gestió Administrativa  (segon curs) i CFGM  de Gestió Administrativa  en l’àmbit jurídic (primer curs) ha visitat les empreses Freixenet i Simón Coll, ambdues situades a Sant Sadurní d’Anoia.

En primer lloc, l’alumnat va visitar l’espai xocolata Simón Coll on se’ls va explicar el procés de producció de la xocolata i l’evolució històrica de l’empresa. En finalitzar la visita van poder gaudir d’una degustació de diferents tipus de xocolata.

A continuació, els estudiants es van traslladar a l’empresa Freixenet, productora de caves i vins. Després de veure un vídeo introductori, els i les alumnes van gaudir d’una visita guiada a les bodegues, gaudint d’una explicació sobre les diferents fases del procés de producció i logística, finalitzant la visita amb una degustació. Finalment, l’alumnat ha aprofitat l’ocasió per visitar la població de Sitges.