ANEM AL MERCAT!!

Els estudiants de 2n d’Activitats Comercials de l’INS MONTSIÀ han presentat la seva proposta de millora als paradistes del mercat d’Amposta. Es tracta d’un projecte conjunt amb la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament d’Amposta on els estudiants analitzen les parades i proposen millores respecte a la seva imatge corporativa, a una gestió més eficient de l’assortiment o en relació a les xarxes socials entre moltes altres propostes.

La presentació que ha fet el nostre alumnat s’ha realitzat en l’emblemàtic mercat d’Amposta on els paradistes han rebut de forma molt satisfactòria les aportacions treballades a l’aula.

Volem agrair, la col·laboració dels paradistes del mercat d’Amposta i molt especialment a Susanna Sancho, regidora de Comerç de l’Ajuntament d’Amposta i de Xènia Casanova, dinamitzadora del mercat de la ciutat. Volem agrair la seva confiança i la motivació que això ha suposat pel nostre alumnat.