Jornada IV GIRL’S DAY Ins Montsià

El dia 8 de març, l’Institut Montsià celebrarà el seu IV Girl’s Day amb l’objectiu de mostrar i promocionar els cicles més tecnològics entre l’alumnat de 6è de primària, incidint principalment en les noies per trencar amb els estereotips sexistes en les professions.

Durant la jornada, l’alumnat de diferents escoles visitarà les instal·lacions de l’Institut Montsià on professorat i alumnat dels cicles tecnològics hauran preparat un seguit d’activitats per reforçar la idea d’igualtat de capacitats entre nois i noies amb exemples. Sota el lema “Pots ser el que vulguis ser”, s’animarà a decidir els estudis i feines futurs sense limitació de gènere, obviant els tòpics i patrons culturals que identifiquen determinades professions amb la condició d’home o dona.

Les tasques es realitzaran en equips mixts als tallers de les famílies professionals d’Instal·lació i Manteniment, Electricitat i Electrònica, Transport i Manteniment de Vehicles, així com el d’Informàtica i Comunicacions.  Tot plegat forma part de l’acció coeducadora del centre sota els principis d’igualtat i perspectiva de gènere.