PROJECTE DE COEDUCACIÓ SOBRE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE.

PROJECTE DE COEDUCACIÓ SOBRE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

El passat divendres 3 de Novembre de 2017, el CFGM de 2n d’Atenció a Persones en Situació de Dependència (APESID), vam realitzar un projecte de coeducació per valorar la violència de gènere.

La classe va ser dividida per grups de dues persones i cada grup es va encarregar d’anar a dos grups de l’institut, per a passar unes enquestes als alumnes i detectar possibles casos de violència de gènere. Un cop realitzades les enquestes, cada parella va preparar una dinàmica per conscienciar als alumnes de la gravetat sobre el tema.

Al finalitzar el projecte, a l’aula, ens vam encarregar de seleccionar els possibles casos:

Casos que estan en alerta.
Casos que estan en perill.

Actualment el centre està en procés d’estudi del possibles casos d’alerta o perill.