LLiurament dels premis IDECE

El passat 4 de desembre, a l’edifici de la Generalitat de Catalunya de les TTEE, es va celebrar l’acte de lliurament de premis als guanyadors de la 9a edició dels Premis IDECE per a fomentar la projecció de les Terres de l’Ebre.
Aquests guardons enllacen el foment, impuls i projecció de les nostres comarques amb el reconeixement de la qualitat, creativitat i esforç dels treballs, que amb aquestes premisses, presentin l’alumnat ebrenc de Batxillerat i Cicles formatius de grau superior.
Felicitar a tots els premiats i especialment a la nostra alumna Neus Albalat Queralt estudiant del CFGS de gestió d’allotjaments turístics. Neus va cursar el proppassat curs el CFGS de guia, informació i assistències turístiques en modalitat Fp Dual a l’Oficina de Turisme de Catalunya a les Terres de l’Ebre i és la guanyadora del quart premi amb el seu Projecte de rehabilitació del balneari d’en Porcar.
Moltes gràcies a tots els que han fet possible aquest premi al talent.