IX Fòrum Trobada amb Empreses

El passat 21 de desembre de 2021 es va portar a terme el IX Fòrum Trobada amb Empreses de l’Institut Montsià sota el lema “TALENT EMOCIONAL”.

En aquesta ocasió i per primera vegada els estudiants d’IFE van poder participar comptant amb la presencia de l’empresa MEL MÚRIA representada per un dels seus propietaris, el Sr. Jordi Múria.

La jornada va ser una bona oportunitat per a  intercanviar idees i experiències entre alumnes i l’empresa, així com també per conèixer les realitats i necessitats d’ocupació i formació a les Terres de l’Ebre.

Durant la jornada es va portar a terme diferents dinàmiques de presentació de l’alumnat i dels seus talents. També l’empresa ens va oferir una àmplia presentació dels seus productes i serveis, i finalment és va poder fer un petit debat per intercanviar dubtes i punts de vista en relació a l’ocupació i la realitat de les empreses.

En definitiva, va ser una bona experiència per tal d’acostar alumnat i empresa i que tothom va saber aprofitar de manera molt profitosa.