Infografia i Conclusions del VIII Fòrum Trobada amb Empreses de l’Institut Montsià

El passat 22 d’abril, l’Institut Montsià vam organitzar el VIII Fòrum de Trobada amb Empreses, amb representació del mon empresarial, administració i comunitat educativa. Aquest Fòrum neix de la voluntat de construir ponts entre les empreses del territori i l’alumnat per tal de millorar la preparació d’aquest de cara al seu futur laboral.

En aquesta trobada vam parlar de temes com ara les soft skills, com afronta l’empresa l’ara i el després de la COVID-19, o que aporta la formació professional dual a alumnat i empreses.

Us presentem una infografia i un resum de les activitats i temes tractats en la jornada, amb algunes conclusions. Aquestes reflexions ens són molt valuoses a l’hora d’orientar la nostra activitat formativa.

Agraïm sincerament l’esperit de col·laboració de tots els agents implicats.

enllaç a la infografia

enllaç a les conclusions