Campanya Taló Regal Graduats per als alumnes de l’Institut Montpedrós

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Institut Montpedrós hem posat en marxa una campanya amb la col·laboració de l’Associació de comerciants de Santa Coloma de Cervelló, que comença des de avui mateix fins al 31 d’octubre del 2021.

Volem reconèixer als alumnes graduats, el seu esforç, constància i treball ben fet, davant d’uns cursos en plena pandèmia.

Per aquest motiu l’AFA regalem un obsequi que consisteix en un Xec Regal de 10€ a tots els i les alumnes graduats dels cursos de 4t i 2n de batxillerat 20-21 i als alumnes que van fer 4t d’ESO el curs passat i que per motius de la pandèmia es van quedar sense graduació.

El xec regal es podrà utilitzar a qualsevol dels comerços de Santa Coloma de Cervelló adherits a l’Associació de Comerciants. Les bases es poden consultar al mateix xec-regal.

Els  lliuraments  seran progressius i prèviament informats per Acàcia de l’institut i via correu electrònic als alumnes que continuen els seus estudis fora.

Aquest obsequi, a més de celebrar la graduació dels alumnes, vol donar suport  i visibilitat al comerç local del municipi que ha patit molt durant la pandèmia i ha donat un servei exemplar al nostre municipi.

La Junta de l’AFA.