ANEM A ESQUIAR
Per Noa Plaza i Ona Pérez El passat 28 de febrer els alumnes de 3r de l’ESO, van anar a l’estació d’esquí de la Molina. Van estar-hi dos dies i van passar la nit a l’alberg Ridolaina de Bellver de Cerdanya. Van sortir a les 07:30 de la matinada i van arribar sobre les […]











