Teló final a la història de l’Hipàtia

Amb la graduació de l’alumnat de 4t ESO de la IX promoció INS Hipàtia d’Alexandria, el passat divendres dia 16, i la festa de tancament i comiat de l’institut, el dia 17, podem donar per closa la història del nostre institut el qual, oficialment, tancarà… Llegeix més»

Promoció XI: 2021-2025

I per fi arribem als petits de la casa, als nois i noies de 2n d’ESO que componen la promoció XI de l’Hipàtia. Entreu per la porta del centre en un any que es preveia molt important per tota la comunitat educativa de l’institut Hipàtia… Llegeix més»

Promoció X: 2020-2024

L’alumnat de la promoció X, que ara cursa 3r d’ESO, comença l’etapa de la secundària a l’Hipàtia després de sis mesos de no trepitjar un aula. A nivell personal i acadèmic podria dir-se que són la promoció més perjudicada de totes per la pandèmia: no… Llegeix més»

Promoció IX: 2019-2023

Avui donem pas a les promocions de l’Hipàtia que encara són al centre.
Alumnes de 4t d’ESO: aquesta tarda celebrareu la vostra graduació i sereu l’última promoció purament hipatiana. Fa només una setmana que heu tornat del vostre viatge de Menorca i de segur que són… Llegeix més»

Promoció VIII: 2018-2022

Ara presentem la promoció VIII de l’Hipàtia, caracteritzada per ser la promo amb menys paritat de gènere de la història de l’Hipàtia, ni més ni menys que 41 nois vs. 17 noies. Només aterrar al centre ens adonem de seguida que aquí tindrem feina. Quina… Llegeix més»

Promoció VII: 2017-2021

L’Hipàtia és un projecte educatiu consolidat que referma activitats i vivències, com ara les festes tradicionals de Nadal, Carnestoltes i Sant Jordi, les jornades lúdiques de tutoria, les sortides per l’entorn, el projecte Tenes amb la pedalada, les olimpíades atlètiques, la visita a museus, teatres… Llegeix més»

Promoció VI: 2016-2020

La promoció VI que abarca els cursos 2016-20 sempre quedarà en el record com la promoció de la pandèmia, aquells que no vau poder tancar l’etapa de la secundària a l’Hipàtia, celebrar la festa de la vostra graduació o gaudir del viatge de 4t a… Llegeix més»

Promoció V: 2015-2019

La promoció més artística de l’Hipàtia. Els vostres balls a les festes de Nadal, Carnestoltes i Sant Jordi han estat sempre memorables. Com també ho va ser el ball final improvisat a les escales de l’institut al més pur estil “High School Musical”. Impressionant també… Llegeix més»

Promoció IV: 2014-2018

Amb la promoció IV de l’Hipàtia omplim el centre amb tots els nivells de l’ESO. La plantilla de docents arriba a la vintena.
El Far d’Hipàtia, la nostra revista digital, publica el seu primer article en novembre del 2014. Aviat es converteix en una finestra oberta… Llegeix més»