Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent.

Ajudem a formar persones!

portes-obertesPortes Obertes i Preinscripcions curs 2017-2018

(Consulteu per categories totes les notícies a la revista El Far d’Hipàtia)

Tots som Petits Prínceps! Making of

Com cada any, Sant Jordi és celebrat a l’INS Hipàtia d’Alexandria com una de les seves festes més importants. La diada tindrà lloc a l’Aliança demà, dia 25 d’abril, i en aquesta ocasió constarà de dues parts. Durant la primera part de la jornada tindrem… Llegeix més»

La literatura: el meu Nord, Sud, Est i Oest.

Arriba la diada de Sant Jordi i amb ella tota una oda a l’amor. Amor per la literatura. I de literatura, en cal parlar i escriure. Aquestes línies pretenen retre un homenatge a tots aquells llibres i escriptors que ens omplen la vida amb paraules.
Llegeix més»

Fantàstica experiència d’intercanvi a Berlín!

Un grup d’alumnes d’alemany de 2n d’ESO ha participat durant una setmana en la segona part d’un programa d’intercanvi entre l’INS Hipàtia d’Alexandria i una escola de Berlín, la Freie Montessori Schule Berlin. Durant vuit dies el nostre alumnat ha tingut l’oportunitat de conviure amb… Llegeix més»

Tornem a agafar paper i bolígraf

Els alumnes de 2n d’ESO han treballat el microrelat tant en llengua catalana com en llengua castellana durant tot aquest curs 2016-2017 amb l’objectiu de participar al concurs de relat breu per a joves escriptors que organitza l’empresa Coca-cola.

Dissabte passat, dia 1 d’abril, a… Llegeix més»