FASE DE LA PREINSCRIPCIÓ
DATES
Difusió de l’oferta
8 de maig
Presentació de sol·licituds Del 13 al 22 de maig (telemàticament)

Del 19 al 22 de maig (presencialment)

Llistat amb la puntuació provisional 29 de maig
Presentació reclamacions del 2 al 5 de juny
Llistes amb la puntuació definitiva un cop resoltes les reclamacions 9 de juny
Sorteig del número de desempat – 33.386
9 de juny, a les 11h
Publicació de les llistes ordenades definitives 11 de juny
Publicació oferta final de places escolars
6 de juliol
Publicació de les llistes d’admesos i llista d’espera 7 de juliol
del 13 al 17 de juliol

Dos textos per compartir…

Dins de l’àmbit de llengua castellana a 3r d’ESO s’ha treballat el text argumentatiu amb la temàtica del medi ambient. Volem compartir amb vosaltres dos textos fets per alumnes que se n’han sortit amb molt d’encert. Moltes gràcies a l’Alba Fernández i a l’Ana García.… Llegeix més»

Dia Internacional del Medi Ambient

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Hipàtia es sumen a la celebració del dia internacional del Medi Ambient fent difusió d’uns pòsters dissenyats per ells des de la matèria de llengua anglesa,… Llegeix més»

Descobrim l’entorn

Els nois i noies de primer han sortit a descobrir el bosc de ribera, les plantes medicinals i els conreus. Una oportunitat per conèixer la riquesa i la complexitat de la natura més propera i descobrir tot el que ens pot oferir.  … Llegeix més»

Apadrinem el Tenes des de casa.

En aquest curs tant excepcional, no podem renunciar a l’essència de l’Hipàtia i un dels puntals del centre és la relació amb el Tenes. Per això, malgrat el confinament, no ens oblidem del riu i per aquest motiu hem creat “El Tenes des de casa”.… Llegeix més»