Olimpíada atlètica a 3r d’ESO

A 3r ESO, degut al confinament del 2020, es va quedar sense poder vivenciar aquesta bonica experiència, és per això que aquest 2021, hem pensat que els nois i noies de 3r ESO mereixien també poder experimentar l’atletisme i competir en algunes de les 8 proves dins la modalitat cursa, salt i llançaments.… Llegeix més»

Celebrem el dia Π

A l’Hipàtia també l’hem volgut celebrar el dia Pi portant quatre tallers del Museu de les Matemàtiques al nostre centre.… Llegeix més»

Recapte d’aliments

La propera setmana un grup d’alumnes de 3r d’ESO farà una recollida d’aliments i ho portaran a la Fundació el Xiprer de Granollers, ells s’encarregaran de donar-ho a persones i famílies amb greus dificultats econòmiques derivades de problemes d’atur, de salut o d’insuficiència d’ingressos.
S’accepta tot… Llegeix més»

Pla d’Educació Digital de Catalunya

El proper dilluns, dia 15 de març, es farà el lliurament dels ordinadors en préstec dels alumnes que ho desitgin com a darrera fase del desplegament del Pla Digital. A partir d’aquest dia, es dissenyaran les activitats d’aula comptant que tots els alumnes de 3r… Llegeix més»

Com has de fer la preinscripció en línia?

Quan haig de presentar la sol·licitud de preinscripció?

La sol·licitud de preinscripció d’educació secundària obligatòria, l’has de presentar del 17 al 24 de març. has d’adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui. La documentació que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació… Llegeix més»