Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent.

Ajudem a formar persones!

Watermarked(2017-06-23-1409)

(Consulteu per categories totes les notícies a la revista El Far d’Hipàtia)

Llegim i donem premi!

Per segon any consecutiu hem participal al Premi de Literatura Juvenil Protagonista Jove en la seva 21 edició organitzat pel Consell Català del Llibre infantil i juvenil.
Durant el PLEC alguns alumnes voluntaris de 2n van participar fent la lectura dels 4 llibres proposats a la… Llegeix més»

El projecte “Anem al Tenes” mou tot el centre

Efectivament, l’Anem al Tenes ha mogut a tot l’alumnat del centre en diverses activitats. L’objectiu principal era facilitar que l’alumnat es vinculés emocionalment al seu entorn tot fent servir el coneixement i les experiències que van poder viure com una font de riquesa i aprenentatge.
A… Llegeix més»

Need you

“Need you” es el segundo libro de la saga “you” que trata de dos hermanastros que se enamoran pero están condenados a mantenerlo en secreto.

Esta segunda entrega para mi ha estado genial. Me ha gustado mucho más que el primer libro por el mero hecho de que… Llegeix més»