Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent.

Ajudem a formar persones!

(Consulteu per categories totes les notícies a la revista El Far d’Hipàtia)

Beques i Ajuts per a Alumnat amb NEE

El passat 8 d’agost el Ministeri d’Educació va obrir el termini de presentació de sol·licituds de beques per a aquell alumnat amb Necessitats Educatives Especials.

El termini de presentació finalitza el proper 29 de setembre. A partir del dia 1 de setembre la secretaria estarà a la vostra disposició per rebre la documentació de les sol·licituds.

Tota la informació i els impresos els podeu trobar a la pàgina web de la Generalitat de Catalunya.

Tot i que el centre en aquests moments no pot oferir-vos ensenyaments secundaris post-obligatoris, us recordem també que el termini de presentació de sol·licituds de beques per a ensenyaments secundaris post-obligatoris és obert des del 16 d’agost fins el 3 d’octubre. Aquestes sol·licituds s’han de presentar al centre on es cursin aquests estudis.

Recuperació de setembre

Benvolguts,
A continuació trobareu la distribució horària de les recuperacions extraordinàries de setembre.

Acomiadem la promoció 2012-2016

Divendres 17 de juny al vespre vam acomiadar a la segona promoció de l’institut. Va ser un acte emotiu amenitzat amb diverses sorpreses.
Vam començar a les 8 amb la primera part de la festa de comiat a l’Aliança. Amb l’escenari presidit pels anys de la… Llegeix més»

PLECferències lectores

El diari de Greg, de Jeff Kinney, arrasa com a llibre més llegit en el centre en l’horari del PLEC i en la modalitat de lectura autònoma i silenciosa. Val a dir que el número 1 de la col·lecció, El diari de Greg, Un pringat… Llegeix més»

Des de la base al cim, la piràmide omplim!

Benvolguda comunitat educativa,
Ara fa ja uns mesos us demanàvem participar en una de les iniciatives que enguany l’INS Hipàtia d’Alexandria posava en marxa. El PLEC, els nostres 25 minuts de lectura diària, es va consolidant dia a dia i forma part ja de l’essència del… Llegeix més»