Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent.

Ajudem a formar persones!

portes-obertesPortes Obertes i Preinscripcions curs 2017-2018

(Consulteu per categories totes les notícies a la revista El Far d’Hipàtia)

El piso mil

“El piso mil” és l’opera prima de Katharine McGee, publicada el 30 d’agost de 2016.

Aquesta novel·la relata la vida del futur d’aqui a 111 any des de diferents punts de vista, tant des de la societat més pobre com de la més rica, apropant-nos a… Llegeix més»

Sortida de 4t al Camp d’Aviació de Rosanes

Dimarts passat, dia 16 de maig, els alumnes de 4t d’ESO van visitar el Camp d’Aviació de Rosanes en el context de la matèria de Ciències Socials.
L’objectiu de la sortida era que l’alumnat pogués visitar un espai que els és conegut, el Pla de Llerona,… Llegeix més»

Avui al zoo aprenem dels tetràpodes

Avui els alumnes de Biologia i Geologia de 1r d’ESO han passat el dia al Parc Zoològic de Barcelona amb l’objectiu d’aprendre multitud d’aspectes sobre la biologia i l’ecologia dels tetràpodes: amfibis, rèptils, aus i mamífers.

De seguida que ha obert el parc, els alumnes s’han… Llegeix més»