Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent.

Ajudem a formar persones!

(Consulteu per categories totes les notícies a la revista El Far d’Hipàtia)

2n d’ESO visita la redacció de El 9 nou i Vic

El 20 de febrer l’alumnat de 2n d’ESO ha visitat Vic. D’una banda, hem visitat la seu de El 9 nou, on ens han fet una xerrada sobre l’empresa i els mitjans de comunicació en general. També hem pogut trepitjar els estudis radiofònics de El… Llegeix més»

Delegats, delegades i representants d’alumnes al CE… al màxim!

Aquests dies els representants dels alumnes de l’institut estan enfeinats! Estan en plena preparació del Carnestoltes amb la gestió de les seves respectives aules i totes les idees i propostes que van recollint i canalitzant cap a l’Assemblea de delegats. Des d’Educació Física, la Carme està donant un cop de mà als grups-classe, però la feina que estan fent a les tutories és molt bona!

Hem de destacar que un any més, i ja serà la tercera edició, la celebració del Carnestoltes surt a petició dels alumnes i són els seus representants els qui ho gestionen.

El tema escollit és un llibre de lectura i  cada grup n’ha escollit un i l’ha de representar, ballar, escenificar… El dia 9 de febrer durant les dues darreres hores lectives, veurem què han estat preparant els grups classe!!!

A més, el dilluns 22 de gener, els delegats i les tres representants dels alumnes al Consell Escolar, van participar a la Segona jornada de representants estudiantils municipals i van demostrar una vegada més el seu gran nivell. Felicitats!

Treball per projectes. Saber beure, saber viure

DSC_0045 (1)

DSC_0033 (1)

DSC_0051