Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent.

Ajudem a formar persones!

(Consulteu per categories totes les notícies a la revista El Far d’Hipàtia)

Recuperació de setembre

Benvolguts,
A continuació trobareu la distribució horària de les recuperacions extraordinàries de setembre.

Acomiadem la promoció 2012-2016

Divendres 17 de juny al vespre vam acomiadar a la segona promoció de l’institut. Va ser un acte emotiu amenitzat amb diverses sorpreses.
Vam començar a les 8 amb la primera part de la festa de comiat a l’Aliança. Amb l’escenari presidit pels anys de la… Llegeix més»

PLECferències lectores

El diari de Greg, de Jeff Kinney, arrasa com a llibre més llegit en el centre en l’horari del PLEC i en la modalitat de lectura autònoma i silenciosa. Val a dir que el número 1 de la col·lecció, El diari de Greg, Un pringat… Llegeix més»

Des de la base al cim, la piràmide omplim!

Benvolguda comunitat educativa,
Ara fa ja uns mesos us demanàvem participar en una de les iniciatives que enguany l’INS Hipàtia d’Alexandria posava en marxa. El PLEC, els nostres 25 minuts de lectura diària, es va consolidant dia a dia i forma part ja de l’essència del… Llegeix més»

L’alumne/a més llegidor/a

L’Anna Rodríguez, de 2n d’ESO A, s’ha distingit com l’alumna més llegidora del centre en l’apartat de lectura autònoma i silenciosa.

Aquesta modalitat de lectura ha ocupat, a 2n d’ESO, un 60% de les sessions de lectura diària, que duren 25 minuts, i… Llegeix més»