Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent.

Ajudem a formar persones!

Watermarked(2017-06-23-1409)

(Consulteu per categories totes les notícies a la revista El Far d’Hipàtia)

No diem adéu; diem a reveure

Una nova promoció deixa l’institut, i ja en van 3!
Es podrien dir moltes coses d’aquests 47 alumnes que van entrar per la porta el setembre de 2013: curiosos, crítics, discrets, desvergonyits, impulsius, bromistes, i molts, molts altres adjectius…

L’acte de cloenda, que es va fer divendres… Llegeix més»

Gràcies, patinòdrom!

Durant el mes de maig, dins la unitat didàctica d’esport de lliscament, hem descobert un nou esport; el Patinatge de velocitat, on 1r i 2n ESO.
Gràcies a la col.laboració del club Pati Lliçà d’Amunt i l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt hem pogut gaudir d’unes sessions pràctiques… Llegeix més»

Èxit a la 1a lliga de Rugbi a l’Hipàtia

Aquest any, dins la unitat didàctica de rugbi, hem rebut la col·laboració, un any més, del Club de Rugbi Spartans de Granollers, que ens ha ajudat voluntàriament a millorar i perfeccionar aquest esport.

Divendres 2 de juny per la tarda, aquest club va celebrar les… Llegeix més»

Llegim i donem premi!

Per segon any consecutiu hem participal al Premi de Literatura Juvenil Protagonista Jove en la seva 21 edició organitzat pel Consell Català del Llibre infantil i juvenil.
Durant el PLEC alguns alumnes voluntaris de 2n van participar fent la lectura dels 4 llibres proposats a la… Llegeix més»