Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent.

Ajudem a formar persones!

Presentació de les Portes Obertes 2018

(Consulteu per categories totes les notícies a la revista El Far d’Hipàtia)

Número de desempat:

HORARI RECUPERACIONS SETEMBRE
HORA 3 de setembre 4 de setembre
8.10-9.10 Català Castellà
9.10-10.10 Socials Música
10.10-11.10 Tecnoloiges Anglès
11.10-12.10 Matemàtiques
Filosofia / Informàtica
12.10-13.10 Biologia i Geologia Alemany
13.10-14.10 Física i Química / Economia EVIP / Educació física / Projecte Hipàtia

Poesia, música, solidaritat, premis i simbolisme al Tenes

Divendres 8 de juny, i després d’haver-ho hagut d’anul·lar per pluja quan estava previst, vam poder anar al Parc del Tenes i tancar el curs entorn al riu.

Els alumnes de 1r van interpretar a mode d’obertura i de tancament dos poemes musicats de Miquel… Llegeix més»

El Tenes torna a mobilitzar l’Hipàtia

El Vivim el Tenes ha estat aquest any el projecte que ha mobilitzat tot l’institut.

Tot i que algunes matèries ja havien començat abans amb activitats introductòries i de sensibilització, el dimecres 16 de maig va començar el projecte amb molta força. Un any més, els… Llegeix més»

Contra la violència de Gènere

El passat dijous dia 10 de maig de 2018 l’alumnat de 3r d’ESO va voler protestar contra la violència de gènere. Els dos grups van crear diversos cartells de protesta i una alumna d’un dels grups, l’Alba Valderrama, va documentar la creació amb el vídeo… Llegeix més»

L’Hipàtia a la 1a FiraTenes

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la primera edició de la FiraTenes i l’Hipàtia hi hem estat presents explicant i exposant el que fem al voltant del riu Tenes.
Un grup d’alumnes de 4t han estat treballant intensament per a poder resumir en 7 infografies i… Llegeix més»