Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent.

Ajudem a formar persones!

portes-obertesPortes Obertes i Preinscripcions curs 2017-2018

(Consulteu per categories totes les notícies a la revista El Far d’Hipàtia)

L’aparell digestiu a ritme de música

Els alumnes de 3r d’ESO han treballat l’aparell digestiu des de la matèria de Biologia i Geologia d’una manera original i artística: han creat un videoclip. Els alumnes de 3rA han decidit utilitzar una base instrumental de rap, mentre que els de 3rB van decidir… Llegeix més»

Refugiats sense refugi?

Fa uns dies que estem treballant des de diferents àrees el conflicte al Pròxim Orient i la situació de milers de refugiats que han hagut de deixar casa seva com a conseqüència.
Davant d’aquesta situació i com a centre educatiu obert a l’entorn i al nostre… Llegeix més»

El asesinato de la profesora de lengua

Como lectura obligatoria del segundo trimestre, estamos leyendo en primero El asesinato de la profesora de lengua, de Jordi Sierra i Fabra.
En la contraportada del libro de Anaya, se desvela parte de su argumento de este modo:
«La profesora de lengua, Soledad, está harta de que… Llegeix més»