Benvinguda

El nostre nom identifica perfectament l’esperit del nostre centre. Tenint en compte els nostres clàssics volem aprofundir en la ciència i les humanitats des del profund esperit crític, passant pel rigor dels aprenentatges adquirits per formar als nostres alumnes en el vessant humà més competent. Ajudem a formar persones.

L’ensenyament de qualitat és una realitat, de la mateixa manera que l’acció tutorial no recau exclusivament en la figura del tutor, sinó que convertim el PAT en una eina compartida del professorat que, des de la proximitat, acompanyem l’alumnat en el seu camí des dels nivells d’adaptació que pugui presentar per les dificultats, fins donar eines d’aprofundiment a aquells que necessiten desenvolupar la seva formació amb més profunditat.

Aquest procés educatiu s’acompanya d’experimentació real tant als àmbits científico-tecnològics com a les activitats humanístiques, raó per la qual les sortides dins l’horari lectiu són nombroses i dinàmiques, atès que entenem que l’educació ha de relacionar-se amb el món extern d’una manera directa. Per altra banda, les instal·lacions del centre, aules d’informàtica, laboratori, taller de tecnologia, biblioteca, entre d’altres, aporten els recursos necessaris per la formació de l’alumnat.

Les llengües estrangeres estan presents a bona part del currículum, l’anglès i l’alemany com a formació continuada i, en conseqüència, els alumnes participen de viatges d’estudi que desenvolupen en la seva llengua i en les que no són del seu ús habitual els aprenentatges del currículum.

Us convidem a passar una estona amb nosaltres, a través de la web o formant part de la vida de l’institut.

Benvinguts i benvingudes a l’Institut Hipàtia d’Alexandria

“Defensa el teu dret a pensar perquè fins i tot pensar de manera errònia és millor que no pensar.”