Olimpíada atlètica

Descripció

L’Olimpíada atlètica és un projecte de centre on els alumnes realitzen 7 proves i un relleu del calendari atlètic.

Els alumnes que hi participen són del mateix centre, repartits per les tutories i competeixen tant individualment com per equips per tal de potenciar les seves qualitats físiques corrents, saltant i llançant així com el treball de puntuació en equips.

Objectius

Els participants treballen des d’Educació física i des de principis d’any les següents especialitats atlètiques:

• 80 m llisos
  • 60 m tanques
  • Llançament de Pes
  • Cursa de 600m i 800m
  • Salt de Llargada
  • Llançament de Vòrtex
  • Salt d’Alçada
  • Cursa de 4 x 100 m

La participació, actitud envers l’esport, disciplina i superació personal son aspectes que potenciem en aquesta activitat.

Hi han premis per equips i per cada participant com a recompensa del seu esforç, així com un molt bon record d’aquesta competició que compta dins el currículum de la matèria d’educació f’isica.

Cursos destinataris

2n d’ESO