AMPA

Us donem la benvinguda en nom de l’equip de l’AMPA i us agraïm la vostra confiança i col·laboració.

L’Associació de Pares i Mares d’Alumnes de l’Institut Hipàtia d’Alexandria és una associació sense ànim de lucre que col·labora en diversos serveis i activitats de l’Institut: participació en el Consell Escolar del centre, petició de subvencions al Departament d’Educació, col·laboració en algunes festes de l’escola, reunions periòdiques amb la direcció del centre, organització del comiat dels alumnes de quart, dotació econòmica per material d’educació física, dotació d’ordinadors per l’aula d’informàtica, projectors per a diverses aules, microscopis pel laboratori, carpeta i agenda cada curs

Aquestes activitats i dotacions de material es poden dur a terme gràcies a la gestió i el finançament dels pares i mares, és per aixó molt important que totes les famílies hi col·laborem.

La junta de l’AMPA es reuneix a l’Institut aproximada ment un cop al mes, però la periodicitat de les trobades pot variar en funció de le necessitat i urgència dels temes a tractar. Normalment les reunions se celebren els divendres a les 19:30h i un cop l’any es convoca l’assemblea general ordinària.

Càrrecs de representació

Presidència

Sara Caballero

Secretària i responsable xarxes socials

M. Carme Mas

Tresoreria i responsable extraescolars

Olga Riquelme

Representant al Consell Escolar i responsable de transport

Gemma González

Vocals

Minerva Díaz

Juan Antonio Martínez

Correu electrònic i Facebook

ampa@inshipatia.cat.

Grup al Facebook

L’AMPA a

Ens agradaria que qualsevol suggeriment o dubte ens el féssiu arribar a la nostra adreça electrònica.