El mecanoscrit del segon origen: Club de lectura a la Biblioteca de Cal Font

El dijous 26 de gener a la tarda els alumnes de tercer d’ESO van poder participar voluntàriament a una de les dues sessions de Club de lectura que es van organitzar conjuntament amb la Biblioteca de Cal Font.

foto-mecanoscrit-1 foto-mecanoscrit-2 foto-mecanoscrit-portada

Es van fer dues sessions d’uns quinze alumnes en què van parlar de diferents temes relacionats amb la novel·la El Mecanoscrit del segon origen, que havien llegit prèviament. El Mecanoscrit és un clàssic de la literatura de ciència-ficció en què s’aborden molts temes i que dóna per tractar qüestions molt diverses. En el club de lectura van començar parlant dels personatges, la seva valentia, la seva maduresa i el seu amor, per continuar tractant temes més generals com són l’amor i el racisme, i acabar parlant fins i tot de política i del nou president dels Estats Units.

Els alumnes van quedar-ne molt satisfets. Van trobar la proposta molt interessant, i per repetir-la. El professorat i els animadors del club de lectura valorem molt positivament que l’alumnat s’hagi pogut trobat en un espai i entorn diferent del de la classe per parlar de llibres i de temes universals.