Bona Pasqua!

El grup d’alumnes de religió de 2n d’ESO del nostre centre està estudiant les tres grans religions monoteistes. El primer trimestre vam fer una aproximació a la religió jueva, al llarg del segon trimestre hem estudiat el cristianisme i, el que queda de curs el dedicarem a l’islam.
Aquests continguts pertanyen  a les religions del món que fem al llarg de primer i segon d’ESO a la matèria de religió.
A primer d’ESO s’estudia l’hinduisme, el budisme i el sikhisme, viatjant per la Índia telemàticament i a segon ens centrem en el viatge per l’Orient Fèrtil (especialment Israel i Aràbia Saudita).
Aprofitant, doncs, el final de l’estudi del cristianisme i el final de trimestre, hem celebrat la festa més important pels cristians amb la tradició catalana que hi va lligada. I hem fet una mona!
L’alumnat s’ha repartit en dos grups, un d’ells ha fet la massa a casa i l’ha portat feta i el segon grup l’ha decorat al pati de l’institut. El resultat ha estat espectacular i l’hem pogut gaudir moltíssim. Realment ens ha quedat molt bona!