FlipArt, xerrada virtual amb l’artista Roberto G. Alonso

He aprofitat les meves diferències per fer-ne d’elles avantatges“-amb aquestes paraules Roberto G. Alonso explicava als alumnes de 2n de Batxillerat d’Arts escèniques les seves experiències personals i professionals fins a arribar a ser una reconeguda actriu, performance, coreògraf i ballarí del panorama cultural actual. De ben petit ja tenia clar que volia ballar, però l’entorn no li va posar gens fàcil i a l’escola el titllaven de “raret”, confessant-nos que, tot i que en aquell moment no va posar nom a aquelles mofes, ara sap que era bullying. La seva força i determinació van fer que no desistís en aconseguir el seu somni.
El Roberto ens va donar una gran lliçó no només d’art i coneixements artístics, sinó també de vida.
La xerrada FlipArt Virtual ha estat una proposta del nou programa creat per la Diputació de Barcelona per tal de no desconnectar les arts dels joves, mentre les noves circumstàncies no permetin dur a terme les activitats presencials.
La cultura no s’atura!