Sant Jordi al Joan Mercader, per Maria Cahner

El passat divendres 21 d’abril a l’institut vam realitzar diverses activitats relacionades amb Sant Jordi i el dia del llibre.

Després del pati es va fer la cerimònia d’entrega dels premis del Certamen Literari d’enguany. Es van anunciar els guanyadors i es van llegir alguns fragments de la poesia de Miguel Hernández i Josep Palau i Fabre, i també fragments de la saga Harry Potter. Un cop acabada la cerimònia “The Curlies” van tocar algunes peces, entre elles de “Romeu i Julieta” teatralitzades per dues alumnes del Batxillerat d’arts escèniques.

Tot seguit es van fer la tradicional exhibició d’acrosport a càrrec dels alumnes de Primer de Batxillerat. Malgrat el fet que alguns grups no ho portaven gaire bé, el resultat final va ser tot un èxit i alguns grups ens van oferir un espectacle “espectacular”.

En conclusió, la festa de Sant Jordi va anar fenomenal.

Maria Cahner

ACCÉS A L’ÀLBUM DE FOTOS