Ruta del Quijote a Barcelona 2018

Els alumnes de 1r de Batxillerat van anar el dia 27 d’abril a fer la Ruta del Quijote per Barcelona. Els mateixos alumnes havien preparat durant el curs el material d’explicació de cada parada de la ruta i es van encarregar de fer el paper de guies dels seu companys. La ruta es va iniciar al carrer de Perot Lo lladre relacionat amb el bandolerisme, va continuar a  la Catedral de Barcelona per visitar el Crist de Lepanto, va recórrer el carrer Montcada, el carrer del call on es va passar per l’antiga  impremta de Sebatián Comellas, el carrer Cervantes.
Finalment va acabar al passeig marítim on es troba la casa on va estar residir Cervantes en les seves estades  a Barcelona, i des d’on es podia veure l’antiga platja on va acabar la famosa aventura de don Quijote amb el Caballero de la Blanca Luna.