OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2024

Els dies 15 i 16 de desembre es va celebrar la fase catalana de la 60a edició de l’Olimpíada Matemàtica a Barcelona, Lleida i Tarragona.

Aquest concurs, de participació individual, consisteix en la resolució de 6 problemes de nivell avançat de matemàtiques. A l’hora de classificar als alumnes es valora el raonament matemàtic que hi ha a darrere de cada problema.

Un dels alumnes de l’Institut que s’hi va presentar és l’Àtticus Artigas Escolar de 2n de batxillerat, que ha estat un dels 10 classificats per la fase nacional que es celebra entre els dies 14 i 17 de març a Calatayud (Saragossa). Des de l’organització de la prova es va valorar molt positivament la qualitat i originalitat dels seus raonaments, malgrat el fet que l’Àtticus no hagués anat a cap jornada preparatòria de les proves.

Des del centre el volem felicitar i desitjar-li sort per la fase nacional.