La festa esportiva a l’Institut Joan Mercader

El passat divendres 23 de març, els alumnes i professors de l’Institut Joan Mercader, d’Igualada, vam celebrar la Festa Esportiva. Aquesta festa se celebra cada any, sempre l’últim dia de curs abans de les vacances de Setmana Santa.

La festa va començar a les 8 del matí, i va finalitzar a 2/4 de 3. Al llarg de tot el matí, vam participar en campionats de futbol, volei i bàsquet. I també vam fer moltíssimes activitats més: al pati de l’olivera vam fer escalada; al Xipreret vam jugar a jocs tradicionals i a ping-pong; a la sala polivalent vam fer un torneig d’escacs; i al gimnàs vam fer dansa del ventre i zumba.

Els qui els agrada pedalar van fer un recorregut  amb bici de 20 quilòmetres, fins a Can Titó i Can Bernadas. I també es va celebrar la segona edició de la cursa per dins i els voltants de l’institut, d’un quilòmetre i mig.

A mig matí, també es va fer una exhibició de gimnàstica esportiva.

El millor va ser el partit de futbol entre alumnes i professors (van guanyar els alumnes) i també el partit de bàsquet entre professors i alumnes (van guanyar els professors). Tothom s’ho va passar genial! Tenim moltes ganes de repetir-ho!

1. Gumà, L. Caziu, D. Tepes i N. Zapata

Optativa de Mitjans de comunicació, 1r d’ESO