Formació d’alumnat mediador

Dimecres passat, dia 11 d’abril, va començar el curs ofert per l’Ajuntament d’Igualada que té com a objectiu formar mediadors als instituts de la ciutat. Conjuntament entre la Tècnica de mediació de l’ajuntament i el responsable de convivència del nostre centre es va oferir la participació de manera voluntària a tot l’alumnat de 3r d’ESO, i en va sorgir un grup de dotze alumnes que participaran en aquest curs que durarà encara els dimecres 18 i 25 d’abril a l’Espai Cívic Centre de 15:30 a 17:00.

Aquest grup d’alumnes engegarà, juntament amb l’optativa de 3r d’ESO de Mediació, el grup de mediadors i mediadores del nostre institut que començarem a funcionar al llarg del tercer trimestre d’enguany i crearem les estructures per tal d’oferir-ne la continuïtat al llarg dels pròxims cursos. Tenim moltes ganes de començar a treballar!цена за кликпосуда биол