Judit Llobet 3a de Catalunya en el Cangur2019

Entrega de premis Cangur2019: El dia 27 de maig, es va celebrar l’entrega de premis de les proves cangur al teatre Poliorama de Barcelona. L’alumna Judit Llobet, de tercer d’ESO, hi va assistir perquè quedà classificada en 3a posició.

Enhorabona! És molt difícil quedar entre els tres primers de Catalunya i cal afegir que la Judit va fer 14è i 26è lloc als darrers cursos mantenint una regularitat excepcional. Per tant, és orgull tenir-la entre nosaltres.

Felicitem igualment a tot l’alumnat del centre participant i destaquem que hi ha altres 9 alumnes dins del 5% millor encapçalats pel 37è lloc d’en Jordi Armenteras.

“Les matemàtiques tenen bellesa i romanticisme. No és un lloc avorrit, el món matemàtic. És un lloc extraordinari; val la pena passar-hi temps.” (Marcus du Satoy)