Tres primers Premis Igualada Recerca Jove 19 pels alumnes del centre

El passat dijous 23 de maig de 2019 es van lliurar els Premis Igualada Recerca Jove a la sala d’actes del Campus Universitari.

Dels 12 alumnes, que es van presentar a la convocatòria, tres han resultat premiats pels seus treballs de recerca amb els primers premis del seu àmbit.

• Ot Godó en la categoria cientificotecnològica amb el treball Domòtica, les llars del futur  tutoritzat pel Jordi Farré, professor del Departament de Tecnologia..
  • Jana Roca en la categoria social-humanística amb el treball Morint per entreternir-te. Diferències entres les orques en captivitat i llibertat tutoritzat per la Ino Rivera, professora del Departament de Llengua castellana.
  • Anna De la Torre en la categoria d’Arts amb el treball El llibre il·lustrat tutoritzat per la Núria Ferrer, professora del Departament d’Arts.

El premi consisteix en un xec de 300 euros a l’Abacus i l’estada a un Campus durant una setmana ofert pel Rotary Club.

L’enhorabona a tots i totes per la gran qualitat i excel·lència no només en els treballs de recerca sinó també com a persones.