IMPORTANT!! Afectacions de trànsit i transport públic i escolar, dimarts 20 de març.

Segons informa el Consell Comarcal de l’Anoia, el dimarts 20 de març, l’alumnat usuari del transport escolar del nostre centre haurà d’estar a la parada a les 13:50 degut a l’afectació de trànsit prevista a la ciutat d’Igualada.

Segons l’Ajuntament d’Igualada hi haurà afectacions de trànsit i transport públic importants degut a l’arribada de la VOLTA CICLISTA A CATALUNYA.

La recomanació de la Policia Local de cara a dimarts entre les 14 i les 16h, és evitar desplaçaments amb vehicle particular i en tot cas, desplaçar-se a peu.

Plànol amb les afectacions:

Recomanacions:

• Entre les 11 i les 16:10h estarà prohibit aparcar als carrers per on passarà la prova.
  • Des de les 14:20 i fins les 16:10h es procedirà al tancament de tots els carrers per on transcorrerà la prova i de tots aquells que els travessen.
  • El transport públic també interromprà el funcionament habitual de les seves línies el dimarts al migdia.

MÉS INFORMACIÓ, transport urbà: http://www.masatstransport.com/index.php/ca/noticies-masats/novetats-i-incidencies