CEDRIC, l’auxiliar de conversa

Com tots ja deveu saber,enguany el nostre institut compta amb la presència d´un auxiliar de conversa, a fi de de donar suport al GEP ( grup experimental plurilingüe) i potenciar l´anglès oral a tots els nivells.

Es tracta d’ en CEDRIC ARMSTRONG, procedent del Regne Unit, que estarà amb nosaltres des del  1 d`octubre  del 2016 fins el 31 de maig de 2017.

El fet de tenir en Cedric entre nosaltres permetrà que els alumnes del nostre centre intensifiquin la pràctica de l´anglès oral. Els alumnes de 3r ESO tindran el seu suport a la matèria de ciències naturals, a 2n ESO enguany també faran alguna classe de tecnologia en anglès i, els alumnes de 2n de batxilelrat que han triat l’optativa de psicologia i sociologia també faran algunes hores lectives d’ aquesta matèria en anglès.

Gràcies a la seva presència també podrem desdoblar moltes classes de llengua anglesa i oferir una atenció més personalitzada a cada alumne. Amb aquesta reducció del nombre d´alumnes en els grups de conversa s´aconsegueix una més activa participació i pràctica real dels estudiants.

Esperem i desitgem que la seva tasca sigui ben profitosa per a tots els nostres alumnes.

Benvingut, Cedric!!

?????????????

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *