Alumnes del Joan Mercader participen als ‘problemes a l’esprint’

El dia 11 de desembre, alguns alumnes de 3r i 4rt vam participar a les proves Esprint. Les proves consistien en resoldre telemàticament 10 problemes matemàtics per equips. Vam tardar aproximadament una hora. Vam respondre totes les preguntes i les vam encertar a la primera!
Les proves Esprint, aquest 2019 van tenir unes xifres de participació rècord amb gairebé 150 equips repartits amb centres de Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears.
Estem molt contents i satisfets per la feina feta i la cohesio del grup.
Ona Barrón i Macia Oliva
El Joan Mercader, 48è classificat, va ser el primer grup de la comarca amb un temps de 3951segons. El departament de matemàtiques els felicita pel resultat i el bon treball de validació en equip, així com subratlla que és la primera vegada que es resolen tots els problemes al primer intent.