Fem Matematiques 2a fase.

Dissabte 14 d’abril Laia Cos, Yago Galán, Aleix Gasulla i Laia Sánchez van participar en la 2a fase del Fem Matemàtiques a l’Escola Virolai de Barcelona.

L’arribada era a les 9:00 del matí. Després de les presentacions es va celebrar la prova individual que constava de tres exercicis de trobar patrons numèrics o geomètrics. A l’acabar un esmorzar per recuperar les energies es van dedicar a superar els reptes i els jocs de la prova de grups. Finalment, va ser l’hora dels premis, la cloenda i els parlaments, per tornar a les 15:00 cap a Igualada.

Ben aviat podreu veure enunciats i respostes a la pàgina del concurs i mentre no es pengin els enunciats us deixo amb un dels problemes: L’espasa dels Elfs. “Molt brillant va ser aquella espasa quan es va tornar completa; la llum del sol va brillar en ell, i la llum de la lluna va brillar, i la seva vora era dura i entusiasta. I Aragorn li va donar un nou nom i el va cridar Andúril, Flama of West. “J.R.R. Tolkien.

A la categoria de 1er d’ESO s’havien classificat 58 alumnes de tota la província de Barcelona. De tots ells només cinc es classificaven per la final de Lleida, felicitats a tots ells. L’Aleix va estar ben a prop d’aconseguir-ho però el més important va ser que tots van poder gaudir d’una bona jornada. Felicitats! Sou molt bons.