Olimpíades de Geologia

El passat divendres 23 de febrer els alumnes de Ciències de la Terra i del Medi Ambient de 1r i 2n de Batxillerat vam participar a la 9a edició de les Olimpíades de Geologia a Catalunya.

Després de preparar-nos uns dies durant les hores de pati, vam posar en pràctica tot el que havíem aprés i vam compartir una experiència divertida i, alhora didàctica , amb altres alumnes de diferents centres.

Esperem poder repetir aquesta competició el proper curs, on farem el possible per guanyar juntament amb nous alumnes que , com nosaltres aquest any, s’endinsaran en el món de la Geologia!