L’Espai Coworking de Riudoms

L’Ajuntament de Riudoms ha convidat els alumnes de 1r de Batxillerat de la matèria d’Economia de l’Empresa a conèixer el nou espai de coworking que s’està promovent al nostre poble. El coworking és una nova manera de treballar en què diferents professionals independents com dissenyadors, advocats, economistes,…comparteixen un mateix espai físic i també poder dur a terme projectes de manera conjunta.

La Regidora de Promoció Econòmica i Esports, l’Inma Parra, ens ha explicat els objectius d’aquest projecte i ens ha presentat alguns dels usuaris que actualment hi treballen. Hem conegut de primera mà la seva experiència i hem vist com és el seu dia a dia. Tot i que actualment l’espai està ubicat a la Plaça de l’Església, es preveu que properament es traslladi a l’última planta de les escoles velles per donar accés a més usuaris i poder oferir altres espais per fer reunions o atendre els clients.

Ens ha agradat molt haver conegut aquesta iniciativa que promou l’emprenedoria i les sinèrgies entre petits empresaris. Moltes gràcies a l’Inma Parra per ensenyar-nos les instal·lacions i a la Marta de Mora per organitzar l’activitat.