La Bioeconomia

L’ex-alumne, Biel Arbonès, ha fet una xerrada molt interessant als alumnes de 2n de Batxillerat d’Economia de l’Empresa. A més d’explicar el seu itinerari formatiu i la seva experiència laboral, ens ha presentat, de forma pràctica, un concepte encara poc conegut: la Bioeconomia. Aquesta branca de l’Economia es preocupa d’analitzar l’impacte negatiu de l’activitat empresarial en el medi ambient i de buscar solucions per tal de minimitzar-lo. Moltes gràcies, Biel, per compartir amb nosaltres els teus coneixements.