La Jornada Cultural ha comptat amb molta col·laboració externa.

La Jornada Cultural ha comptat amb la participació de diverses entitats i persones de Riudoms, la qual cosa l’ha enriquit en quantitat i qualitat.

Aquestes col·laboracions han estat per part de l’Ajuntament de Riudoms, amb les visites guiades al campanar i la cisterna; l’AMPA de l’ institut, organitzant la bicicletada; el CERAP, amb el ball de bastons, rocòdrom i escacs; la companyia Dramèdia, amb la masterclass de teatre; el Sr. M.Castellnou que és cap dels GRAF;  els exalumnes que han explicat la seva trajectòria professional i el Museu de Vehicles Clàssics.

Per la qual cosa, des del nostre centre, els volem agrair el seu esforç i el temps que han dedicat als nostres alumnes, que de ben segur han après molt tot gaudint de les activitats.

També agrair als comerços que han contribuït amb els seus productes en la cistella per l’AFANOC.

A tots ells, motíssimes gràcies!

Institut Joan Guinjoan i Gispert