IV Copa Cangur: Una tarda de problemes

Veieu les fotos aquí!

Un equip escollit de set alumnes de 2n i 3r d’ESO han participat en la darrera edició de la Copa Cangur disputada a l’INS Fontanelles de Les Borges del Camp.

Aquesta competició reuneix anualment a un bon nombre d’equips d’alumnes de diferents centres que en 60 minuts intenten resoldre correctament 12 problemes de matemàtiques.

La prova és emocionant ja que la puntuació de les preguntes va canviant a mesura que passa el temps en funció de la dificultat i les errades dels diferents equips.

L’equip format pel Jaume Guinjoan, la Marta Corts i la Clàudia Gómez de 2n d’ESO i l’Albert Arjona, la Belén Montell, la Laura Salvadó i la Cristina Toda de 3r d’ESO van fer un bon paper, classificant-se vuitens d’un total de vint equips.

Tot plegat va ser una bonica experiència i va servir per a demostrar que fer matemàtiques no té perquè ser avorrit.