Els alumnes d’Art visiten el MNAC i el Caixaforum.

El passat dimecres 25 de gener, els alumnes de 2n de batxillerat de la modalitat d’Història de l’Art van anar a Barcelona per visitar el Museu Nacional d’Art de Catalunya i el CaixaForum. La visita al MNAC va ser molt interessant i lúdica per als alumnes ja que van poder observar de primera mà les obres que estan estudiant a classe, 10 d’elles incloses en el temari de les PAU.

La segona visita, al CaixaForum, consistia en una visita a la exposició “Un Thyssen mai vist”.

També van poder veure l’exterior d’una altra obra arquitectònica que els alumnes han d’estudiar: el pavelló alemany.

Va ser una excursió molt profitosa i entretinguda.

Arnau Jounou, 2n Batxillerat.

20170125_095910