5è classificat al Concurs “Masterbolsa” 2018

Els alumnes de la matèria d’Economia de 1r de batxillerat hem participat per primer cop al Concurs “Masterbolsa”, on 200 alumnes de diferents instituts de Catalunya es converteixen durant 20 dies en autèntics inversors de Borsa, utilitzant un simulador a temps real i invertint un import de 30.000€.
El nostre alumne Javier Gutiérrez s’ha situat entre els millors inversors del concurs, ja que ha acabat ocupant la cinquena posició i obtenint una rendibilitat del 2,13%. L’objectiu d’aquesta activitat és conèixer millor el funcionament dels mercats financers, i ho completarem visitant la Borsa de Barcelona el pròxim 8 de maig.