CATàleg al concurs wapps

Des de ja fa 12 edicions la fundació.cat organitza el Wapps; el concurs de creació​ de llocs web i apps en​ català adreçat a alumnes​ de 5è i 6è de primària,​ ESO, batxillerat i cicles ​formatius de grau mitjà i​ superior.Wapps.cat logo

Diverses han estat les edicions en que el nostre centre ha participat, i en aquesta no ha estat diferent i part de l’alumnat del cicle de grau superior de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma ha creat una aplicació mòbil anomenada CATàleg.

alternativeCATàleg és una aplicació creada amb la intenció de difondre continguts en català i a la vegada poder promocionar i impulsar l’ús de la llengua. A través d’aquesta aplicació es pot saber en quina plataforma trobar el contingut i on poder comprar-lo.

Què permet fer:

• Cercar i filtrar els resultats amb el cercador.
  • Desar el contingut d’interès posant-ho en preferits.
  • Mira els tràilers dels videojocs i continguts audiovisuals.
  • Modificar el perfil d’usuari al gust a través del menú lateral.

I per a que aquest projecte tingui l’oportunitat de brillar encara més del que ja ho fa per la seva originalitat, utilitat i aspecte, demanem a tota la comunitat educativa que done el seu suport a la votació popular! En la que teniu de temps per votar fins al pròxim 6 d’abril.

És molt fàcil i senzill, tant sols cal tenir un compte lligat a google (com el del nostre institut), entrar a la pàgina de votació de la web (l’enllaç està a sota també), fer login al peu de pàgina i votar!!!

🖥Votació web => https://wapps.cat/concursants/catrenat/🖥

I si a més a més proveu l’aplicació que han desenvolupat (per ara sols per a Android) al vostre dipositiu mòbil, us agrada i la trobeu útil, doncs doneu-li també el vostre vot!

📱Votació App => https://wapps.cat/concursants/cat_renat/📱

Desitgem la millor de les sorts al projecte i esperem publicar ben aviat un nou article amb el millor dels resultats amb tot el vostre suport!!!

Video demostratiu de com és l’app CATàleg: