Benvinguda de l’AMPA

Benvolguts mares i pares:

Volem donar-vos la benvinguda a tots els pares i mares que teniu la intenció de matricular al vostres fills o filles a l’INS Joan d’Àustria, i especialment als que ja heu pres la decisió definitiva de matricular-vos al Joan d’Àustria

Cada curs comença, per a vosaltres i pels vostres fills, que heu triat aquest institut, una nova etapa al llarg camí de la seva educació, l’ensenyament secundari.

A l’institut trobareu diferències del que esteu acostumats a l’escola primària. Els vostres fills es faran autònoms i independents més aviat del que us penseu, això farà que hagueu de trobar l’equilibri adequat entra la vigilància constant i la llibertat perquè esdevinguin persones responsables del seus actes. Per altra banda, el professorat de l’institut començarà a exigir-lis més, tant en coneixements com en responsabilitats i no acompanyarà tant de prop a l’alumnat com es fa a la primària.

Us animen de bon començament a que feu arribar al professorat, a la direcció i cap d’estudis, al Consell escolar i l’AMPA tots els vostres suggeriments i demandes.

La finalitat principal de L’AMPA és vetllar perquè els nostres fills i filles tinguin un ensenyament de qualitat.

Això suposa:

Fer tot el possible per a que las instal·lacions, espai, condicions i mitjans materials siguin adequats, tan pels alumnes com pel professorat.

Donar suport al professorat en les tasques educatives, col·laborant en les seves tasques  i demanant-li el compliment de les seves obligacions, per tal de que el rendiment dels alumnes sigui el millor.

Vetllar per a que l’Administració Educativa compleixi els seus compromisos de finançament, supervisió i millora de l’ensenyament.

Intentem afavorir les actituds dialogants de respecte i solidaritat de tots els membres de la comunitat educativa, i rebutgem la intolerància, la violència i la discriminació perquè pensem que aquesta és la millor manera en que poden relacionar-se les persones.