Resolució d’estades #ErasmusJdA curs 2019-2020

A més de reprendre les classes aquest gener, a l’INS Joan d’Àustria havem reprès també la selecció d’alumnat per realitzar mobilitats internacionals amb pràctiques en empresa, seguint amb la segona fase del procès de selecció. Per aquesta convocatòria hi ha hagut un notable increment de participació i interès per part de l’alumnat, que ha sorprès a l’organització, i que es tindrà molt present per futures peticions de mobilitat.

La mobilitat pot realitzar-se durant el curs escolar, o el curs immediatament després d’haver-se graduat en grau mig o grau superior, tant si es continua estudiant al centre com si no. El que s’intenta promoure amb aquest programa europeu és que l’alumnat d’estudis mitjans i superiors conegui altres cultures i es faça valdre de manera autònoma a un entorn completament nou.

logo foc fileAl següent document es publiquen la relació d’alumnes presentats a la segona fase del procès de selecció, ordenats per la puntuació final aconseguida als diferent ítems valorats.

Per aquest curs 2019-2020, l’institut té previstes a priori realitzar 2 mobilitats per alumnat de grau mig, i 1 mobilitat per alumnat de grau superior. Aquestes seran les mobilitats que es realitzaran amb total seguretat, tot i que seguirem treballant per intentar ampliar-les abans que el curs acabi vist l’alt interès que aquestes estades estan despertant.

Des de la coordinació de mobilitat agraïm molt la gran implicació que tant l’alumnat com el professorat està mostrant en aquest programa, i seguim animat a que continueu atents a les novetats que tinguem.