ACTIVITATS

TROBADA INNY

El passat dimarts 3 de novembre tots els alumnes del nostre institut van assistir a l’esdeveniment INNY de Girona, que es va fer a l’auditori. INNY és una associació de joves emprenedors que volen transmetre les seves experiències a la resta dels joves, per demostrar-los que amb insistència, ganes, constància i paciència tot és possible. […]

TROBADA INNY Llegeix més »

INTERCANVI GIRONA-DARFO

Dimarts 20 d’octubre 7.15h- Surto de casa amb la maleta… quins nervis! Pensar que d’aquí a unes hores serem a Itàlia… no m’ho puc creure! 9h- Arribem a l’aeroport de Barcelona després d’una hora de viatge amb autobús. És grandiós, em sento tan especial, veure tanta gent desitjant arribar al mateix lloc que nosaltres, els

INTERCANVI GIRONA-DARFO Llegeix més »

UNA SESSIÓ DE CINEMA

La setmana passada, tots els alumnes de l’Institut Nou de Girona van tenir l’oportunitat d’assistir a una xerrada molt especial organitzada des de la matèria d’Educació Visual i Plàstica. Peter Welter i Marc Álvarez, productor i localitzador respectivament d’una famosa sèrie de televisió de la qual s’han rodat alguns capítols recentment a la nostra ciutat,

UNA SESSIÓ DE CINEMA Llegeix més »

Colònies a Santa Pau

Dimecres 25 de març. Rumb a l’aventura! Els alumnes vam arribar a l’institut a les 9.45. Tots estàvem molt nerviosos perquè ja faltava poc per iniciar l’aventura! Finalment vam acabar marxant a dos quarts d’onze perquè l’autobús va venir amb retard. Tots ens vam acomiadar dels nostres pares abans de pujar-hi. Durant el trajecte no

Colònies a Santa Pau Llegeix més »

Albert Planadevall porta Ràdio Flaixbac a l’Institut Nou de Girona

El dimecres dia 22 d’abril, en el marc de la Setmana Blava, vam poder escoltar la conferència d’Albert Planadevall, presentador del Feedbac i responsable de les xarxes socials a Ràdio Flaixbac. Vam tenir com a convidats d’excepció els alumnes de sisè del Pla de Girona. Dissortadament, els nens i nenes de l’escola Pericot, que també

Albert Planadevall porta Ràdio Flaixbac a l’Institut Nou de Girona Llegeix més »

Assemblea

Durant la Setmana Blava, del 20 al 24 d’abril, cada dia es va dur a terme alguna activitat de caire cultural relacionada amb el currículum. Encara amb el bon record de la xerrada que l’autor Miquel Arguimbau havia vingut a fer el dia anterior, pel dimarts s’havia organitzat una assemblea sobre el respecte amb la

Assemblea Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut