TROBADA INNY

El passat dimarts 3 de novembre tots els alumnes del nostre institut van assistir a l’esdeveniment INNY de Girona, que es va fer a l’auditori. INNY és una associació de joves emprenedors que volen transmetre les seves experiències a la resta dels joves, per demostrar-los que amb insistència, ganes, constància i paciència tot és possible.

Quatre joves ponents van exposar les seves interessants i enriquidores experiències personals. L’Alba Coll, en Santi Pou, la Carla Herrero i en Pau Carbonell ens van demostrar, amb les seves commovedores històries, que amb coratge ganes i esforç es pot superar qualsevol obstacle per difícil que aquest sigui.

Després d’escoltar aquestes estupendes històries es va obrir el torn de preguntes, i  un munt de braços es van aixecar. Els alumnes es van mostrar  entusiasmats i anhelosos de conèixer petit detalls. Va ser una experiència realment enriquidora!