Miquel Arguimbau, un autor a l’aula

El dilluns dia 20 d’abril vam rebre la visita de Miquel Arguimbau, l’autor de la novel·la juvenil Ai significa amor, que els alumnes de primer d’ESO han llegit durant el segon trimestre i que ha estat valorada molt positivament. L’escriptor ha treballat durant trenta anys com a guionista i en l’actualitat es dedica plenament a la tasca d’escriptor.

Entre moltes altres coses, els alumnes van poder preguntar-li en què s’havia inspirat per escriure aquesta obra, per què l’adopció de l’Ai es duu a terme a la Xina i no a qualsevol altre país, com havia estat el seu procés de documentació i altres qüestions sobre el contingut de la lectura i sobre la seva vida professional.

Tenir un autor a l’aula és apropar els nois i noies al món de la lectura. Com ha explicat Miquel Arguimbau, amb qui coincidim plenament, llegir és un procés que activa la ment i nodreix la fantasia, la imaginació dels adolescents. Moltes gràcies, Miquel!