Estrenem taller de cuina al SIEI

Estrenem taller de cuina! I quina millora manera de fer-ho que preparant divertidíssimes receptes per a Halloween, que aviat arribarà. Uns dels objectius del SIEI és que l’alumnat formi cohesió de grup i gaudeixi d’aprenentatges funcionals. El taller d’avui ha estat tot un èxit i ben aviat repetirem amb noves receptes. Us compartim també el receptari per si voleu fer les receptes a casa amb les vostres famílies.

L’AFA participa Mostra d’Entitats

L’AFA participa aquest cap de setmana la Mostra d’entitats d’Arenys de Mar. Una trobada del teixit associatiu local que es desenvoluparà durant el diumenge 17 d’octubre  de 10 a 14  entre el Centre Cultural Calisay i l’espai central de Riera, davant de l’Asil Torrent.
A més,… Llegeix més»

Renovació del conveni amb l’Escola de Música

Un altre curs renovem el conveni de l’Institut Els Tres Turons amb l’Escola de Música Carles G. Vidiella d’Arenys de Mar. Gràcies a l’entesa entre aquestes dues entitats del municipi, els alumnes de l’institut podran gaudir de dues col·laboracions musicals per part de l’Escola de Música d’Arenys de Mar durant el curs escolar 2021-2022. Tanmateix, l’institut cedirà, un any més, part de les seves instal·lacions per facilitar un espai agradable d’assaig.

Us desitgem una molt bona temporada musical, i esperem la vostra assistència al centre amb gran il·lusió!

Esmorzar saludable

L’alumnat de 2n d’ESO va poder gaudir del taller d’esmorzar saludable. Primer van explicar com es classifiquen els aliments i quins hem de consumir poc per mantenir un estil de vida saludable. Finalment van fer-se el seu propi esmorzar saludable amb l’ajut dels monitors de l’Associació Funbrain. Un experiència molt enriquidora.

Els Tres Turons a tota vela!

Seguim la regata Mini Transat 2021

Enguany l’Institut Els Tres Turons s’ha adherit al programa educatiu 22 dies en 22 peus, Aventura en solitari a l’Atlàntic, organitzat pel Museu Marítim de Barcelona i la Fundació Navegació Oceànica Barcelona. L’objectiu d’aquest projecte és promoure l’esport de la Vela i els seus valors a través d’una proposta d’activitats didàctiques orientades a fer el seguiment de la regata Mini Transat 2021. El nostre navegant apadrinat és l’Ignasi Ticó. Esperem que tant l’Ignasi com el nostre alumnat de 2n d’ESO arribin ben lluny i a bon port. Molta sort!

Podeu veure el vídeo clicant aquí.

Els alumnnes que fan TR i PR d’astronomia comencen les observacions

Els passats dissabtes 25 de setembre i 2 d’octubre, la Marina Sancho de 2n de batxillerat ha començat a fer les observacions astronòmiques pel seu treball de recerca sobre il·lustració astronòmica. Aviat també començaran a fer les observacions astronòmiques per al seu projecte de recerca (sobre sistemes binaris i estrelles variables) tres alumnes de 4t d’ESO.

Aprofitant l’avinentesa, l’observatori s’obre, també, perquè altres membres de la comunitat educativa (alumnes, docents, etc) puguin gaudir de les observacions i veure com els alumnes treballen.

Deixem unes imatges de la gent que va pujar, així com de la Marina dibuixant Júpiter mentre veia el planeta per l’ocular del telescopi!

Projecte de ciència ciutadana

L’alumnat de 1r d’ESO participa en el projecte de ciència ciutadana Microplastics Watchers del Centre d’estudis Avançats de Blanes fent mostrejos mensuals de sorra de la platja de la Picòrdia. Amb les dades que obtenen els científics i les científiques del @ceab fan un seguiment de la presència i l’abundància de microplàstics a les platges. Així l’alumnat col·labora en un projecte científic de recerca i es consciencia de l’impacte de les nostres accions sobre el planeta i els seus ecosistemes.

TROBADES DE L’AFA

Recordeu que cada mes es fan trobades amb membres de la junta de l’AFA  per parlar d’aspectes importants relacionats amb l’institut i els vostres fills.
Es fan a l Sala Noble del Calisay a les 7.30 de la tarda els dies:

NOVA JUNTA DE L’AFA

El passat mes de juny es realitzar una convocatòria extraordinària on es va escollir una nova junta. Com només es va presentar una candidatura, aquesta va escollida pels assistents. La nova junta està formada per:
Presidenta: Ma dels Àngels Perales
Vicepresident: Joan Antoni Gil
Secretària: Berna Pruna
Tresorera: Silvia… Llegeix més»