Extraescolars de l’AMPA

L’AMPA ha estrenat aquest curs una activitat extraescolar de Robòtica que està fent gaudir molt els alumnes inscrits. Us en mostrem una imatge. Els dilluns i dimecres a la tarda també hi ha la possibilitat d’utilitzar la biblioteca del centre per fer treballs i consultes.

2n d’ESO al Liceu

Els alumnes de 2n d’ESO han visitat el Liceu, on han pogut conèixer en viu i en directe el funcionament, la història i les diverses zones del Gran Teatre.

Calendari

Dies festius:
Nadal: 23 de desembre – 7 de gener (inclosos)
Setmana Santa: 24 de març – 2 d’abril (inclosos)
Festes de lliure disposició: 13 d’octubre, 7 de desembre, 12 de febrer, 30 d’abril, 21 de maig.
Lliuraments de butlletins:
Avaluació inicial: darrera setmana d’octubre
1a avaluació: 22 de desembre
2a avaluació:… Llegeix més»

Mur de la filosofia

El mur de la filosofia, un espai obert a la reflexió i a la creativitat. Animem a tots els nostres alumnes a participar-hi amb dibuixos, pensaments, poemes propis o d’altri… Només cal que ho facin saber als professors encarregats del Mur.

Prevenció d’addiccions

La Regidoria d’Infància i Joventut i la de Salut organitzen cada curs una Jornada sobre algun tema que afecta el col·lectiu de joves. Els nostres alumnes de 4t d’ESO han assistit aquest matí a una xerrada sobre les addiccions que ha estat molt interessant. A continuació han fet un teatre-fòrum per reflexionar sobre les addiccions i les eines que els permeten rebutjar el consum de substàncies estupefaents. Podeu veure l’enllaç a la pàgina web de l’Ajuntament.

Sortides tutorials

Els alumnes de Secundària han realitzat una sortida amb els seus companys per conèixer-se millor i interactuar en un entron diferent a l’aula. Els alumnes de 1r han anat a Lourdes d’Arenys de Munt. Els de 2n han passejat pels rials d’Arenys i han fet jocs a la platja. Els de 3r han gaudit d’una ruta cultural pel poble. I els de l’Aula Oberta han compartit un esmorzar a la platja, tal com podeu veure a la imatge.