Connexió amb Taipei, en directe-Global Scholars 2020

Aquest curs 2020-2021, a l’institut Can Vilumara, continuem fent l’optativa “Global Scholars” a 2n d’ESO. Enguany tractem el tema “RESOURCEFUL CITIES”. Aquesta optativa té com a objectiu, entre d’altres, que l’alumnat prengui consciència què vol dir ser ciutadà del món i, tot això, utilitzant l’anglès com a llengua vehicular. Treballem conjuntament, al grup WATERFALL, amb altres 8 ciutats de diferents països: Buffalo (United States), Fort Lauderdale/Broward (United States), Hawaii (United States), Madrid (Spain), New Haven (United States), Saskatoon (Canada), Taipei (Taiwan) i Tel Aviv (Israel).

Unes de les activitats que es fan periòdicament són videoconferències amb escoles del nostre grup. Dimarts, 24 de novembre, vam realitzar una videoconferència amb l’escola Rixin School de Taipei (Taiwan). A les imatges es pot veure el nostre alumnat parlant i intercanviant impressions amb els nois i noies taiwanesos.

Per veure què més fem a l’optativa, podeu visitar la web de Global Scholars al Vilumara al següent LINK

Pots ampliar les fotos clickant AQUÍ