Jornada 11F “STEM A L’HOSPITALET”

L’institut Can Vilumara ha participat en la Jornada “STEM A L’HOSPITALET” que es va celebrar l’11 de febrer als porxos de la Farga.

Des dels departaments de Ciències Naturals, Tecnologia i Física i Química, vam organitzar tallers per oferir activitats a diferents escoles de primària de la ciutat.

Les nostres alumnes d’ESO i Batxillerat van treballar de valent preparant els tallers amb el propòsit d’ensenyar, d’una manera diferent,alguns conceptes científics i tecnològics.

Es van oferir tallers per introduir temes com:

OBSERVACIÓ DE DAPHNIES amb el microscopi

CODI BINARI: realitzant polseres amb la seva inicial. L’alcaldessa de la ciutat es va mostrar molt interessada en els nostres tallers i va intercanviar impressions amb les nostres alumnes,

DONES CIENTÍFIQUES: conèixer el nom i els seus assoliments realitzant un punt de llibre

MOTOR HOMOPOLAR: fent girar una ballarina

MERGE CUBE: hologrames de realitat augmentada

TAULA PERIÒDICA: jugant al bingo