El Vilumara parla francès (i fa ràdio!)

El Vilumara parla francès: Taller de ràdio francesa internivell:

Durant el segon quadrimestre, els alumnes de 4t d’ESO que cursen Francès tutoritzats pels alumnes de 1r de Batxillerat han treballat un projecte en comú: Partager tout en apprenant, és a dir, la versió francesa del projecte en llengua anglesa Sharing to learn. L’objectiu principal d’aquest projecte és afavorir l’intercanvi  lingüístic entre alumnat de diferents etapes educatives per donar suport a la millora de l’expressió en llengua francesa . Donats els inconvenients derivats del protocol de seguretat davant la situació de pandèmia actual, aquest projecte s’ha dut a terme mitjançant els àudios que els alumnes han enregistrat  individualment i que, posteriorment, han format part d’un programa de ràdio en llengua francesa : « Ràdio Can Vilumara ». El programa consta de diverses seccions on hi trobareu una entrevista a la nostra directora Griselda Santos.

Tot el programa, AQUÍ: