Concurs 8M de poesia, narrativa, fotografia i audiovisual a l’INS Can Vilumara

Des del CFGS de Promoció d’Igualtat de Gènere, les estudiants de primer organitzem la diada del 8 de març: el dia de la dona treballadora. Per seguir la tradició, aquest any també preparem un concurs on puguin presentar-se obres relacionades amb la perspectiva de gènere. Es poden tractar temes com ara: la dona treballadora, les desigualtats de gènere, la sexualitat lliure de la dona, les referents de la lluita feminista, etc. En definitiva, qualsevol tema que tingui a veure amb el moviment de les dones serà acceptat.

Normes de participació:

• Ser alumna/e o formar part del professorat de l’INS Can Vilumara.
• Les obres han de ser inèdites i originals de l’autor/a.
• Les obres han de contenir perspectiva de gènere.

El concurs es divideix en els següents grups:

• 1r i 2n d’ESO
• 3r i 4t d’ESO
• Batxillerat i FP
• Professorat

Categories a les quals poden participar tots els grups:

Poesia:
No hi ha una extensió ni mínima ni màxima.
Narrativa:
– 1r i 2n d’ESO: El mínim són 150 paraules i el màxim 400.
– 3r i 4t d’ESO: El mínim són 250 paraules i el màxim 400.
– Batxillerat, FP i professorat: El mínim són 250 i el màxim 450.
Totes les obres s’han d’entregar en format DIN-4, en Arial 12, interlineat de 1,5 i, en el cas de la narrativa, ha d’estar justificat.
Fotografia:
La fotografia ha de ser inèdita i original de l’autor o autora.
Vídeos:
El vídeo ha de ser inèdit i original de l’autor o autora i ha de tenir una durada màxima de 3 minuts.

Premis:

Audiovisual
– Primer premi: 30€ (FNAC) + llibre (perspectiva de gènere relacionat amb el món audiovisual)
– Segon premi: 20€ (FNAC) + llibre (perspectiva de gènere relacionat amb el món audiovisual)
Text literari
– Primer premi: 30€ (La Central)+ llibre (perspectiva de gènere relacionat amb la literatura)
– Segon premi: 20€ (La Central)+ llibre (perspectiva de gènere relacionat amb la literatura)
Fotografia
– Primer premi: 30€ (FNAC) + llibre (perspectiva de gènere relacionat amb la fotografia)
– Segon premi: 20€ (FNAC) + llibre (perspectiva de gènere relacionat amb la fotografia)

On ho envien?

– Text literari (poesia i narrativa): Enviar-lo al següent correu electrònic: vilumaraconcurs@gmail.com.
– Fotografia: S’ha de penjar a l’Instagram amb l’etiqueta #vilumaraconcurs o també podeu fer-nos-ho arribar al següent correu electrònic: vilumaraconcurs@gmail.com.

Signat: Les alumnes de 1r de TPIG.

What do you want to do ?

New mail