Can Vilumara i Save The Children contra el matrimoni infantil

Tot i que no ho sembla, el matrimoni infantil forçós continua sent una realitat.
Aquest mes i amb col·laboració amb Save The Children els nostres alumnes de 4t han estat fent diverses activitats per sensibilitzar al voltant d’aquest problema.

La mostra que segueix és el resultat d’aquesta campanya que s’ha dut a terme a l’hora de tutories. Hi han fet també la seva aportació d’altres, com el Miguel Ruiz, professor d’E.F. que ha composat la cançó, la Linda Loredo, de Batx., i més professors i professores amb molt d’art i molta il.lusió. La campanya contra el matrimoni infantil s’ho val.

I la lletra, també en Castellà:

I els vídeos desenvolupats i realitzats pels alumnes de 4t ESO: